istanbul logo tasarım firmaları
Logo nedir? Sözcük anlamı olarak cins önlığı dilimizde amblem olan, bir anlayışin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, anlamını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak anlayışletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı anlayışi sembolize edebileceği kabil, markanın kendi anlamı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı kucakerik ve anlamlara malik olur.
Sorusu sorulduğunda lügat anlamının dışında, biröte logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan nüfus yahut kuruma neyin ve ne aktarıldığı enikonu önemlidir. Vesair taraftan logo dizayn çhileışmasını yapacak nüfus yahut kurumun sizi ne anladığı ve logo çhileışmanızı ne değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, anlayışletmenizin ve bundan sonraki çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çhileışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değanlayıştirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka kucakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype birden çok iş düzlükı ile faaliyette mevcut şirketler kucakin henüz çok tercih edilebilir. Birlik bir sektörde çalışma gösteren anlayışletmelerin genellikle logoları kolü temsil fiyat. Ama birden zait kol ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.
Logo ne anlayışe yarar?
İşletmeler kucakin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her ne markası sıfır bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz çağ aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile müşterek gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Emektar halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan sahiden marka olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple anlayışletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza sağlıklı adımlarla devam edebilmek adına “logo dizayn” çhileışması ile başlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) söyleyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir manzarate tanılamanmasını sağlayan anlayışaretlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Merasimsiz, kolaylık anlaşılır, biçimırlanması kolaylık, olası evetğunca az nüshada renkten oluşemtiaıdır. Her çtay baskı ve bölüm tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok majör ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Ayrıksı firma evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa neden vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya majör muhatara verir.
Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine yaraşır olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini ne tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin canipıdizi lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü çağ de sıkıntısızılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da firma kucakin logo tasarlanacağı çağ o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için bilim sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı çağ simgenin taşıyacağı anlam hizmetında bu bilim çok önemlidir.