thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek ciğerin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müzelik ve en elleme malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu dokunma noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kafaarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler ya da iş özetleri üzerine bilgelik ciğererebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını kurmak ciğerin kıymet sunmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel ciğererik ve nispet çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok davranışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en çetinlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefa ve tetkik ciğerin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video kırışmak, yürekğinizi daha zait insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde sunmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, sınırlı bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en balaban içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile ilişkilantı bina etmek ciğerin harika bir mekân. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı ciğererik türlerine mevla olsa da bütünü nispeten videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden kesinlikle lağvetmek istediğinizi her devir hane önünde bulundurun ve buna için kombinezon strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde sebeplenmek ciğerin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha zait etken kullanıcıya mevla. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam ciğerermiş güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nispet çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, yürekğiniz amaç kitlenizin lakinç ve nispet düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin kıymet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün ciğereriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, taharri sonuçlarında daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, yürekğinize yoğunluk enseışı sağlamlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web yürekğinizde elleme çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha zait sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu daha elleme hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair daha faik özlar sağlamlar. Mualla itibarlı üçüncü yaka sayfalardan organik bağlantılar başlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlantıya mevrut her tıklama ciğerin ödeme strüktürlır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik temizışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), balaban etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilişkilantı göstermesi ciğerin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (daha zait tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.